Retro-lyd?

Mon ikke også snart renæssancemusik bliver til retro, nu hvor neonfarver har passeret mig mindst to gange, synes jeg nok det er på høje tid?
Min gamle gang-kammerat fra Ryslinge Højskole, Mads, synger i en vokalgruppe, som hedder "Det var tidligt" (hvor trykket lægges, ved jeg ikke lige, men fedt "bandnavn")

Deres musik er ikke lige typen, der spilles på Roskilde Festival, men efter at have klikket nysgerrigt forbi, er jeg blevet helt betaget og ville ønske at det var tilfældet, for jeg skal nemlig afsted i år. Måske man kan gøre en indsats for at den lokale domkirke får ørerne op for dem? En domkirke skal der vist til og jeg har allerede sendt en mail afsted som forespørgsel.

Den ro, musikken bringer findes vist ikke andre steder - eller også har jeg bare en masse til gode. Lyt selv - og besøg deres hjemmeside for mere information.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Nogle gange ...

39/365 Segway tourists

Benny (og co.) online