Bliv høj af at gå i skole

Kaffepause, klikker rundt på nettet, og stopper ved YouTube. Ser at eleverne fra Ryslinge Højskole har brugt deres handycam og lagt videoer ud på siden. Den slags havde vi ikke, da jeg gik der, men her er altså nogle mini dokumentarfilm. Den ny profil går på Kreativ Kommunikation - og det er dette da ;-)

Så kommer man virkelig til at savne højskolelivet!

Jeg kom til at danse med her ved mit hæve-/sænkebord på pinden, da jeg så klippet fra Ryslinge Højskole.


Der er også lavet en rigtig god video, der viser en helt almindelig dag for en højskoleelev:


Alle burde unde sig selv den oplevelse, det er at gå på højskole. Jeg forstår ikke helt, hvorfor elevtal er dalende. Måske fordi vi er så fortravlede i dag, at man ikke kan se at dette er det hele værd og man skal tage sig tiden til det?!

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Nogle gange ...

39/365 Segway tourists

Benny (og co.) online