Anderledes Sct. Hans

Er åbenbart ikke helt mig selv.
Var oppe første gang vækkeuret ringede og i træningscenteret kl. 7. En mandag morgen. Den slags unormale events skal åbenbart sætte præg, så da manden er på arbejde i Alperne og vejret ikke var særlig Sct. Hans-venligt, slukkede jeg for en intetsigende flimmerkasse og gik i seng allerede halv ti.

Så nemt skal det selvfølgelig ikke være, og nu er jeg lysvågen igen og har ellers forsøgt mig med gåtur i sindssygt blæsevejr med hunden, der er møgforvirret over de anderledes "rutiner", hans hverdag ellers præges af. Skriver lige et indlæg og må så hellere forsøge at falde i søvn igen, selv om hovedet ikke kan lade tankerne ligge.

Hvor pokker var det jeg lagde den cd med meditationssnak - den plejer at gøre tricket?

Dagens spøjse indslag blev leveret af BT's horoskop:
Opgiv ikke din autoritet i en situation, hvor du med rette skal tage ledelsen.
Gør du det alligevel, går der koks i tingene.

Så må jeg jo have ret, det er jo dét jeg altid siger ;-)

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Nogle gange ...

39/365 Segway tourists

Benny (og co.) online