Rock on!

Jeg undskylder på forhånd til de af jer, der måske har haft volumenknappen på 30 og nu sidder med ticks i ansigtet og lidt våde underbukser (ikke på den fede måde).

Musik er en af mine passioner og jeg hører det stort set hele tiden - og min passioner vil jeg selvfølgelig gerne dele ud af. I menuen har jeg hele tiden haft min Last fm musikliste, men har nu sat den til at afspille automatisk.

Det jeg gerne vil vide er, om det bare er helt vildt irriterende at komme ind på en side, hvor musikken automatisk går i gang, eller synes du om det?
Du er velkommen til at komme med en uddybende kommentar, men jeg har oprettet en afstemning (også i menuen) til samme formål.

Meningen er selvfølgelig, at du skal blive inspireret og måske selv dele din egen musiksmag med mig og andre, så vi kan blive inspirerede. Jeg synes selv, at det er en genial måde at udnytte de mange Mbps som internetbrugere besidder i dag og nyder at finde nye kunstnere, jeg ikke vidste jeg kunne lide :-)

P.S. Lyden i LastFM playeren slukkes via stop knappe (firkant). Den knap der slår volumen fra ser nogenlunde sådan ud: ! ellers kan du altid bruge Alt+F4 for at lukke en side ned, hvis du bliver helt befippet.


Opdatering: Jeg kan allerede nu se, at funktionen auto-play findes pisse-irriterende, og jeg vil jo ikke skræmme nogen væk, så det er der hermed sat en stopper for. Du er stadig velkommen til at gi' dit besyv med i afstemningen, men inspirationen må du selv klikke dig frem til :-)

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Nogle gange ...

39/365 Segway tourists

Benny (og co.) online