Skjulte budskaber?

Fra Mobile fotos

Jeg sætter stor pris på at nogle mennesker gerne vil gøre en lille smule ekstra i en ellers nogle gange trist hverdag.

I bussen i morges, sad jeg og gloede ud på regnvejr og grå skyer og spekulerede på, om det skulle være så mørkt og aftenvejrsagtig hele dagen. Da fik jeg øje på dette spejlvendte skilt på toppen af HT-terminalen på Rådhuspladsen i Kbh. og da jeg først fik vendt beskeden oven i krydderen, kunne jeg ikke lade være med at smile og blive glad.


Det budskab, kan man da kun stå inde ved

(Replace fear of the unknown with curiousity ~ Udskift frygten for det ukendte med nysgerrighed)

Kommentarer

  1. Det er sgi da et budskab, der vil noget! Kan kun tilslutte mig ;-)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Nogle gange ...

39/365 Segway tourists

Benny (og co.) online