Cholla og penslen

Det gælder om at være kreativ!

Jeg ved ikke, om det er hesten Cholla, eller dens ejer, der er mest kreativ, men der tjenes i hvert fald penge på kreativiteten og når bare man får omtale nok ... Sidst var det vist en elefant, der kunne klatte på et lærred. Får lige en idé: Jeg har da en papegøje - måske der kan spores en kreativ åre i Bøje?!? Jeg må hjem og finde materialerne frem i aften. Har alt, der skal bruges - det var meningen at jeg selv skulle få tid til at male en dag, men det er ikke lige sket.

Se Cholla's selvportræt. Wow!

Måske du erindrer chimpansen Grinni fra Københavns Zoologiske Have, der også malede med pensel. Det gør jeg, men det er nok mere fordi aben stjal min Københavnerstang og åd den, og jeg kan tydeligt huske, hvor højlydt jeg protesterede imod den uretfærdighed.

Ak ja, men det var også i Grinni's og mine unge dage...

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Nogle gange ...

39/365 Segway tourists

Benny (og co.) online