Lys i mørket

Morgenlys
Puha, det er mørkt om morgenen. Ja, det er det sådan set hele dagen lige for tiden. Man kan godt sådan helt falde i staver, når man står og venter på det ristede brød og på at vågne.

Jeg kan ikke fordrage, at denne her årstid suger energi ud af mig. Jeg er træt når jeg vågner, træt dagen lang. Og orker intet når jeg når hjem igen. Allerede på vej ind i toget kan jeg drømme om at se dyner igen ...

Humøret er okay, jeg er bare træt, træt, træt.

must ... get ... through ... this ... darkness

Kommentarer

  1. Du skal da have sådan en wake up lampe så :ae:

    SvarSlet
  2. Ja, jeg har også fablet om at jeg burde ha' sådan en, der simulerer at solen langsomt står op, så man vågner på den mest naturlige måde. Men sådan et koster vist i nærheden af kr. 1200, så det blir nok ik' lige denne jul, jeg får det ønske opfyldt.

    SvarSlet
  3. Du er ikke alene, vi er vist mange der har det på den måde. Jeg synes også det har været meget overvældende de sidste par uger.
    Jeg har i år valgt at prioritere ferien så jeg kan tage 2 uger til Gran Canaria til januar. Jeg håber at det giver noget fornyet energi der midt i vinteren.

    SvarSlet
  4. Hvis du skulle finde et eller andet (ud over en rævedyr lampe), der hjælper på trætheden, så vil jeg også meget gerne høre om det! Jeg kan nikke lidt for genkendende til det, du skriver ... suk ...

    SvarSlet
  5. Min veninde har denne her - til 378 - og er glad til: http://agodamongmen.com/hasselhoff-wallpaper-3.jpg

    Jeg skal desværre nok i stedet bruge sådan en lysterapi lampe - og de fåes ikke helt så billigt :-/

    SvarSlet
  6. Ok - hvor kom David Hasselhoff så lige fra????

    http://www.pixmania.com/dk/dk/554388/art/naf-naf/lampe-solopgangseffekt-cl.html

    SvarSlet
  7. Det lyder som om, du kan have glæde af en lysterapiklampe - du kender dem sikkert, og det er virkelig effektivt :o)

    SvarSlet
  8. Hvafforn'en? I er da ude på at vække mig. Måtte lige læse Madames kommentar to gange.

    Det er nok det mest effektive råd!; det plejer i hvert fald at hjælpe at blive vækket sådan. Men den kan altså ikke købes i butikker, man skal have en derhjemme til at sørge for det :-)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Nogle gange ...

39/365 Segway tourists

Benny (og co.) online