Hm ... okay, så PIP da

Kan ikke holde ud at ha' Foghs smil på forsiden af min blog, så jeg må hurtigt ha' skrevet nogle indlæg, så han forsvinder igen. Brrr.

Jeg er jo en nørd. Eller bare let at distrahere. Og let at more. Og nysgerrig, ikke mindst.

Men jeg er begyndt at komme med lidt flere pip om alt muligt på det seneste, så hvorfor dog ikke også følge med strømmen. Det lader næsten til, at mit nye motto kunne være 'just go with the flow'. Håber ikke at det er en jingle fra en reklame om lokumsrens, der har bidt sig fast. Altså jinglen. Argh nej, Betty - nu stopper du.

Fordelen ved Twitter er i det mindste, at jeg kan opdatere min Facebook status via mobilens browser. Altså, det ku' jeg jo også før, men ... Nå! Jeg må videre - nu gi'r jeg det lige en chance.
Er indtil videre svært glad for at følge med i Stenstrops små kvidrene 6-ords-romaner. Det kan jeg lige overskue, og de er hårrejsende spændende! :-)

Der er også indsat en widget her på bloggen. Ved ikke lige, om den skal blive her endnu.

Jeg har lovet mig selv, at der skal gå lang tid, før jeg hopper med på vlog-bølgen, så slå mig hårdt, hvis det sker, ikke?!

*sender en tanke til Jon Stewart og hans Twitter Frenzy*

Link: Fuglekvidder.
Tak til http://limeshot.com for flot grafik ;-)

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Nogle gange ...

39/365 Segway tourists

Benny (og co.) online