Grinebidder stykker

Jeg har fået fortalt historier, mens jeg har været på arbejde i dag. Ikke af den sladrene slags fra kollegerne ved kaffemaskinen.
Neeej, det er Vicki Berlin, som har læst "Du ser træt ud, skal jeg holde dine bryster?" af Majse Njor

Arj, hold da k**t den er sjov. Det er godt nok svært ikke at grine højt. Jeg har sådan en skærm op foran min plads, og det er ret heldigt i dag - for når der kommer de bedste iagttagelser og fif har jeg opdaget en tendens til jeg at dukker mig og knækker sammen i lydløst grineflip.

Det er altså smart, at man kan låne lydbøger over nettet nu - hvis ens bibliotek vel at mærke er tilmeldt. Det har mit (Ringsted) endelig gjort, så jeg kan både låne lydbøger og ebøger i et snuptag.
Endnu kan man ikke tage mp3-filerne med sig, som man kan med musikken fra Netmusik.dk, for der skal en licensfil til, men det kommer nok.

Link: Netlydbog.dk.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Nogle gange ...

39/365 Segway tourists

Benny (og co.) online