Rejsen til Saturn


(Første trailer duede vist ikke, så her er den fra Youtube)
Den film tror jeg altså jeg skal ind og se - ærgerligt at den først har premiere den 26. september, for jeg skal i biografen (Palads i Kbh.) i aften. Vandt to billetter fra DSB og gyldigheden er ved at løbe ud, så nu skal det være. Kombinerer det med en tur på Café Retro, hvor en bekendts datter skal synge og spille. Det bliver godt! Nå, men det kan jo så være at de to gange om året jeg går i biffen bliver inden for en uges tid.

Var vild med Deleuran's striber og humor, og alt hvad A-film er med i, lader til at være en succes, så jeg har store forventninger :-)

Opdatering: Der er allerede kommet klip på Youtube. Tør slet ikke spå om, hvad dette klip kan gøre ved Danmark - Glistrup er vågnet for en kort bemærkning og lægger ikke fingrene imellem:

http://www.youtube.com/watch?v=n0bjbkXhuOI

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Nogle gange ...

39/365 Segway tourists

Benny (og co.) online