Huss' klang rammer en nerve

Det gik godt i går og de lader til at være søde mennesker på spansk-holdet. I alle aldre og typer, dog overvejende flest kvinder, og heldigvis alle på samme niveau som jeg: totale novicer. Men jeg gruer nu for om min aldrende hjerne kan kapere al den nye lærdom. Hvis ikke, er der ikke noget at gøre ved det, så har jeg i det mindste forsøgt at få lidt gang i de små resterende grå celler.

Jeg overvejer at tage til Saybia koncert til november, nu da de skal holde pause fra hinanden. Det er ikke til at vide, hvornår man får chancen igen, selv om de vist gør meget ud af at sige, det kun er en pause. Af klip på Youtube, kan jeg høre at Søren Huss er en eminent livesanger, det er ikke alle man kan sige det om. Og så er der altså også noget tiltrækkende ved den melankoliske stemning.
Ved ikke hvorfor, -om det er afteråret, der gør det, eller om jeg bare er sådan en, der bliver rørt, når det har nerve?

Nå, så længe man ikke svælger i det, er det vel okay at blive lidt melankolsk en gang imellem.



Angel - Live

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Nogle gange ...

39/365 Segway tourists

Benny (og co.) online