Ring på igen!

Hov!
Fik set et billede af vores allesammens kronprins, hvor han har ring på igen.
Den havde jeg ellers fået forståelsen af, lå på havets bund et sted ved Florida? Højst sandsynligt er det ikke den selvsamme, han bærer på sin finger nu - men hvis det er, ku' jeg godt tænke mig at vide, hvor mange penge spillefuglene vandt, da der vist var nogle, der var faldet for væddemålet i marts måned.
Tænk, hvis man havde sat en tusse - så var man måske 100.000 kr rigere i dag. Eller 1.000 kr fattigere ...

Radioudsendelsen på P3, hvor han medvirkede i morges var underholdende at lytte til, men jeg kan ikke blive enig med mig selv, om jeg synes det er godt, han lader værterne sige "du" og kalde ham ved fornavn, når det nu er i offentligt regi, - selv om det var i afslappede omgivelser. Tror de ville have haft svært ved at huske de rigtige tituleringer, men burde de ikke have forsøgt?

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Nogle gange ...

39/365 Segway tourists

Benny (og co.) online