Neil Youngs sure sokker

Er netop hjemkommen fra fætter-/kusinefest i København - en dejlig tradition, vi holder fast i hvert år. De er s'gu' dejlige mennesker.

-Har en opfølgende og meget nede-på-jorden historie på koncerten med Neil Young på Roskilde, som jeg tidligere har beskrevet.
Min fætter er i et bookingfirma, som har mange af de store navne på plakaterne (fx. Lenny Krawitz, REM og af danske bla. Thomas Helmig) og han har derfor været med bla. Neil Young rundt på hans mange koncerter i landet på det seneste.
Der er mange tråde at holde fast i og derunder også det mest praktiske og helt hverdagsagtige, der bare skal håndteres her og nu.
Under Roskilde Festivalen ringede han til min moster Anni, for - lettere panisk - at høre ad om de brugte deres vaskemaskine lige i dét øjeblik. Heldigvis for Neil Young var det ikke tilfældet, for det var nemlig hans sure sokker mm, der hastede med at blive skyllet og centrifugeret. Så min fætter havde derfor gang i storvask både hjemme hos ham selv og nu også hos sin mor og far.

Rygterne vil vide, at Hr. Ung var taknemmelig og særdeles tilfreds med moster Anni's blå Bamseline skyllemiddel.

Se, det var ikke lige noget, jeg spekulerede over, da jeg stod til den bedste koncert på Roskilde nogensinde. Der er godt nok meget i den branche man - heldigvis - ikke ved noget om.

P.S. til Christina: Nej! Du får ikke Thomas Helmig's underhylere!

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Nogle gange ...

39/365 Segway tourists

Benny (og co.) online