Betty på tur

Fredag var jeg på Zoologisk Museum i København for første gang. Wow! Jeg købte et årskort, så kan jeg tage derhen igen og fotografere eller tegne, hvis det skulle komme over mig. Der er 56 fotos i albummet, så jeg har muligvis overdrevet lidt ;-) Jeg var glad for at se mammutten og der var også åbent i kælderen, hvor hvalerne er.
Udstillingen, der er åben lige nu, hedder Evolution og viser emner over Darwins evolutionsteori. Spændende og flot sat op.

Big and small bones Zoo Museum
Zoo Museum Zoo Museum




Link: Evolution på Zoologisk Museum.

Kommentarer

  1. Dit indlæg - og dine billeder! - inspirerer mig helt vildt til at tage på Zoologisk Museum! Har ikke været der, siden jeg var barn (i en fjern fortid ;-)) - og har faktisk haft lyst til gensyn, siden jeg for et halvt års tid siden læste 'Dinosaurens fjer'.

    SvarSlet
  2. Dejligt at høre, Bente. Den bog kender jeg ikke, er det en du kan anbefale? Jeg så en dinosaur med fjer på i udstillingen ;-) De har også Darwins bog til salg i butikken, men den må vente lidt. Tag endelig derind, det var en god eftermiddag.

    SvarSlet
  3. 'Dinosaurens fjer' er en super roman af Sissel-Jo Gazan. Og jo, den kan klart anbefales! Jeg var i hvert fald begejstret ;-)

    P.S. Og tilllykke med hussalg og lejlighedskøb!

    SvarSlet
  4. Tak ;-) Jeg vil føje bogen til min to-read liste.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Nogle gange ...

39/365 Segway tourists

Benny (og co.) online