29/365 Smoke be gone


29/365 Smoke be gone, originally uploaded by bettyonline.

Det er lige gået op for mig, at jeg ikke aner, hvor længe jeg ikke har røget. Jeg tror, det er 3 år, men det kan godt være mere? Det er også lige meget, jeg er bare glad for at være skidtet kvit og glad for al det mere jeg har mulighed for nu.

Fatter ikke, at det tog mig så længe, og endnu mindre, at jeg startede som 19-årig (men havde dog prøvet det mange gange inden allerede som meget ung). Det jeg fatter allermindst er, hvad jeg dog kan gøre for at give min erfaring til de dejlige unge mennesker, jeg kender, som er begyndt at ryge. Jeg kan jo sætte min lid til, at de også finder ud af, at det ikke er nødvendigt at suge røg i sig for at være noget. Har lyst til at ruske i dem og sige "For fanden! Du ER god nok". Og det er jo dét de er, med eller uden røg, så hvad kan man gøre.

Livet skal leves forlæns, går jeg ud fra...

Nå ja, hvad har billedet med dét at gøre? Jo, det er resterne af en røgelsespind - sådan en tænder jeg engang imellem, når jeg mediterer, og det er det eneste røg jeg får pt. :-)

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Nogle gange ...

39/365 Segway tourists

Benny (og co.) online