Flot fyr dér!

Forleden dag kom jeg gående forbi Henrik Bruhn på Strøget på vej hjem fra arbejde. Det er ham den store komiker i mere end en forstand, som har væddet med Mattesen om at han kunne tabe halvdelen af sin kropsvægt på et år og som skulle kunne stille op med et nyt show med nye emner.

Han så skidegodt ud, gjorde han. Jeg blev simpelthen så glad da jeg kunne se, at det rent faktisk var ham, og havde det ikke været fordi han talte i mobil, var jeg gået hen og sagt et par ord og givet ham tomlen opad.

Herhjemme har han også været samtaleobjekt, men for det meste har jeg bare rystet på hovedet ad ham, fordi han ikke rykkede sig ud af stedet psykisk, men blev ved at benægte at have problemer med moralen og sit livssyn. Det lader til, at han endelig har fået øjnene op for problemernes virkelige omfang, så han bliver en gladere og "bedre person" og ikke bare en tynd stodder.

Hvor er det dejligt, at man har lov (og ret) til en ekstra chance, og at nogle forstår at gribe muligheden!

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Nogle gange ...

39/365 Segway tourists

Benny (og co.) online