Danskhed?

Der diskuteres euroafstemning og hvad der gør os danske på De Radikales net. Jeg ved godt, hvad min holdning til Euroen er, men at definere, hvad der gør mig dansk og hvad jeg holder mest af i det danske er svært, og ikke nemt at sætte fingeren på.
Man kan smide sine egne fotos op på Flickr-gruppen 'Hvad gør dig dansk' eller lade sig inspirere af andres fotos.
Hvad gør dig dansk? - View this group's most interesting photos on Flickriver
Jeg har selv sat fotos op fra Skt. Hans, grillmad, strand, foredragssal, forsøgscenteret og byretten bl.a. Jeg undlod at smække fotos fra kolonihaven op ;-)

Det er nogle af de billeder, jeg har i min "fotopulje", som jeg tænker -det er sgu'da DANSK, men det kunne være interessant at tage kameraet på skulderen for at gå decideret efter typisk danskhed, bare med atypiske fotos.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Nogle gange ...

39/365 Segway tourists

Benny (og co.) online