onsdag den 18. november 2009

Kig her foto

Kender du de der billeder man bliver bedt om at stirre på intenst i 1 minut, for derefter at få et chok, når der kommer et djævleansigt og et skrig bragende ud i hovedet på dig?

Sådan havde jeg det lidt efter Paranormal Activity i går aftes. Der havde jeg bare stirret i 1½ time ...

Den var okay ellers, men ikke stor kunst. -Hvad Stegelmann også understregede inden filmens start. Andet havde jeg heller ikke forventet, så jeg var langt fra skuffet.

Det var de andre bifgængere vist heller ikke.

2 kommentarer:

  1. ...så er det vel OK med et lille bøhhh ;-)

    SvarSlet
  2. Ja, det må du godt :-) Det var faktisk ikke så slemt, men jeg havde jo heller ingen date at klemme mig op ad. Kom også hjem uden at ha' nervøse ticks og 'noia.

    SvarSlet