Kig her foto

Kender du de der billeder man bliver bedt om at stirre på intenst i 1 minut, for derefter at få et chok, når der kommer et djævleansigt og et skrig bragende ud i hovedet på dig?

Sådan havde jeg det lidt efter Paranormal Activity i går aftes. Der havde jeg bare stirret i 1½ time ...

Den var okay ellers, men ikke stor kunst. -Hvad Stegelmann også understregede inden filmens start. Andet havde jeg heller ikke forventet, så jeg var langt fra skuffet.

Det var de andre bifgængere vist heller ikke.

Kommentarer

  1. ...så er det vel OK med et lille bøhhh ;-)

    SvarSlet
  2. Ja, det må du godt :-) Det var faktisk ikke så slemt, men jeg havde jo heller ingen date at klemme mig op ad. Kom også hjem uden at ha' nervøse ticks og 'noia.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Nogle gange ...

39/365 Segway tourists

Benny (og co.) online