Pip efter ferien

Jeg er hjemme igen efter ferien, men her er nok at se til efter hjemkomsten, så jeg har tøvet lidt med at skrive mit indlæg om turen til Cambodja. Jeg tygger stadig på alle de nye indtryk og tænker over, hvordan jeg får fortalt det bedst.
Det program jeg har bestilt til at redigere fotos og video med kommer først mandag, så jeg venter lidt med at skrive om det. Har det også lidt sådan, at hvis først jeg har skrevet om det, er det allerede væk og overstået - og det vil jeg nødigt have :-)

Jeg har lagt en smule fotos i mit picasaweb-album og bringer et enkelt foto her. Der var så mange indtryk, og selvfølgelig gjorde bounty stranden kæmpe indtryk på mig, men besøget til den flydende landsby ved Tonle Sap søen var alligevel et af de største. Her er det to drenge, der bader og leger i vandet. Der bades, fiskes og smides affald i side om side. Det tages der ikke så tungt på.

Livsgnist og -glæde er noget Cambodjanere i den grad besidder.
Fra Cambodja 2009

Kommentarer

  1. Velkommen hjem! Hvor må det bare have været spændende - men kan godt følge dig i 'frygten' for at oplevelsen 'forsvinder', når den er skrevet ned.

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig til at læse om dine oplevelser, Betina! Det må have været en oplevelse for livet ...

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Nogle gange ...

39/365 Segway tourists

Benny (og co.) online