Betty er på Tegneseriehold

Jeg begik den "fejl" at hente et program, der hedder Comic Life af http://plasq.com - og så ville jeg baaare lige se, hvad det kunne. Så gik der tid med det :-)

Du kan se lidt om Cambodja i billeder herunder. Det er da også en slags fortælling.

Jeg er også gået i gang med at udvælge billeder til en fotobog. Der er flere muligheder at vælge imellem - jeg har valgt Blurb.com's version- men det er et kæmpe arbejde. Det bliver nu fedt at sidde med en bog fyldt med billeder, man selv har taget, fra steder man selv har været. I prof layout.
Til dem, der har lyst, kan man faktisk også få udgivet sin blog som bog.
Ting tager tid, men hvis jeg bare kan beslutte mig for to sider om dagen, går der vel en måned.

Vælg 'vis i fuld skærm' (den knap med pile i 4 retninger' og sæt den til slow, så du kan nå at læse teksten også. Kan du ikke få det til at virke, er der her et direkte link til slideshowet.




Kommentarer

  1. Cool - jeg tror jeg skal lege med skiferie i det program *fløjt*

    SvarSlet
  2. Det lyder smart, Betina, det anede jeg ikke, man kunne :-)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Nogle gange ...

39/365 Segway tourists

Benny (og co.) online