39/365 Segway tourists


39/265 Segway tourists, originally uploaded by bettyonline.

Har du spottet de nye turister i København? Nu kan vi alle komme ud at køre en tur på en Segway og få lidt historisk info med på vejen.

Jeg må indrømme at jeg gjorde store øjne, da jeg så dem - men det var vist mest af begejstring. Både for at det nu er muligt at fremtidsturiste og så også over at de var totalt cool og end ikke bemærkede opmærksomheden. Hun har stil, hende damen, der godt kunne være Mary - zoomer man ind, er der faktisk en hat under hjelmen.

Nu har jeg et forslag til team arrangement. Må huske at se efter et Startrek outfit. Med redningsbælte, hvis jeg skulle styre kontra og dratte i søerne.

Måtte undersøge Segwaytours.dk nærmere, da jeg kom hjem fra tur i dejlig solskin, og det viser sig, at de først lige er startet. Et uforglemmeligt syn. Men miljørigtigt (det ka' vi li') og meget mere interaktivt end en bustur.

Kommentarer

  1. De er meget populære i en del europæiske storbyer, så samme vil de sikkert ditto blive i København ;-)

    SvarSlet
  2. Sikkert :-) Jeg drømte om at få en allerede i 2008, kan jeg se i et gammelt blogindlæg.

    SvarSlet
  3. Fint nok - og med snublekyse samt en hastighed på små 30 km/t, da kan du samt turister komme hurtigere omkring; sidstnævnte til oplevelsestogter - du til hurtigere og mere sikkert at komme fra sted til sted end på cykel :-D

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Nogle gange ...

Benny (og co.) online