Ungdom og livsglæde?

Kbh skal smadres
For pokker, jeg bliver ked af det, når jeg oplever hvad nogle unge mennesker spilder deres energi og liv på.

Dette hærværk, som jeg går forbi hver dag på Vestergade i Kbh, får så mange følelser op i mig.

Skal man le eller græde? Ryste på hovedet eller forarges?

Jeg undrer mig over, hvad der er sket for det menneske, som har lyst til at komme til udtryk på denne destruktive og formålsløst negative måde.

Blomsterne kom med fordi jeg fumlede med et nyt kamera, men jeg synes det passer meget godt til kontrasten. Måske er det bare mig, der har blår i øjnene og gerne vil at Verden kunne fordre lidt positivitet, så vi alle kan leve sammen og ha' det godt med det imens.
Posted by Picasa

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Nogle gange ...

39/365 Segway tourists

Benny (og co.) online