Nu med pressekort


Ja, det er lige før i hvert fald. Skal til sommerfest i det svenske med søsterforlaget, og vor mand i felten skal ikke med og har forespurgt om jeg ville assistere som firmafotograf.

Ooooh- det er en ære at overtage dette hverv. Men stiller også nogle store krav - et af dem (går jeg ud fra) er at indtagelse af alkohol sker i begrænsede mængder. Jeg vil ellers tro at teambuilding med svenske kolleger går meget mere gnidningsløst, hvis man har en lille pind vedhængt øret. Måske ikke, når jeg tænker efter.

Det skal nok gå - bare ikke skidesmart at være så genert, som jeg er, når man skal være så meget "på". Må bare håbe på at få nogle fornemme motiver serveret på et sølvfad. They better be good!

"Drengen" er afleveret hos "bedstemor" og så håber jeg at resten af dyreflokken lige kan klare sig i eget selskab et enkelt døgn. Mon ikke, hvis bare jeg øser rigelig med foder på dem?!

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Nogle gange ...

39/365 Segway tourists

Benny (og co.) online