Nu ka' jeg få noget fra hånden

Hvor er det fedt at ku' sidde i sofaen og surfe og blogge løs igen med den bærbare på skødet!

Da jeg i sin tid boede i (lille) lejlighed ku' jeg multitaske for vildt, mens jeg drømte om at ha' eget kontor og meget mere. Plejede at ha' tv'et kørende og sidde ved pc'en, hvor jeg både ku' arbejde, chatte, maile og følge med i nyhederne på tv.

Nu mangler jeg bare at blive helt ledningsfri, i det mindste wireless, men det går da endda indtil videre med netværkskabel diskret henslængt på gulvet. Manden har kun været ved at stå på hovedet i ledningen en enkelt gang.

Nu håber jeg så på at ku' få fuldt en smule mere op på de manglende emails og måske endda få sorteret foto- og musiksamlingen. Om ikke andet er det da blevet nemmere for mig, -hvis jeg ikke får det gjort, må det jo være fordi jeg er blevet doven.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Nogle gange ...

39/365 Segway tourists

Benny (og co.) online