Gadgetindkøb

Min "gamle" (3 år maks) HP Pavilion hakker uendeligt meget i det, så jeg har flottet mig og brugt lidt af bonussen på forskud og investeret i min første personlige bærbare.
Jeg har snart et hav af maskiner og det er meningen at de alle skal enten sælges eller på genbrug - jeg skal bare lige finde tiden til at checke, slette, oprette salgssider mm. Ikke et lille projekt.
Har mest lyst til bare at rydde skrivebordet og hele kontoret med en fejende arm, smække låget op på den bærbare og sige SÅ!
Sådan har jeg det egentlig med det meste af alt det elektroniske udstyr, der har samlet sig herhjemme. Det meste af det har jeg ikke brug for, men min viden om, hvor mange penge jeg har spyttet ud på det i sin tid gør det lidt sværere for mig bare at "rydde op". Selv om det meste i dag vel næsten ingen værdi har. Uhyggeligt at jeg regner mig selv for at være en af de mere miljøbevidste - hvordan må det ikke se ud i andre hjem? Man kan da ikke både sige at vi skal være gode ved miljøet og så købe elektroniske dimser og dutter som en manisk samler. Ej, det her må være den sidste dimsedut jeg køber. I år. Eller noget...

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Nogle gange ...

39/365 Segway tourists

Benny (og co.) online