Musik i Anlægget

Denne weekend tager jeg med til Ringsted Festival, og jeg ser frem til at høre Die Herren igen, når nu U2 ikke lige kan være med i Anlægget. Die Herren er altid gode for en fest, de har også været med alle gode gange 5 er det vist, og musikken kender man jo mere eller mindre fra sine "unge dage".



Jeg synes, der er en del gode navne, så jeg kunne ikke vælge og endte med at købe billet til begge dage. Bliver jeg træt, er der jo heller ikke længere end jeg kan gå hjem (og sikkert høre musikken videre derfra).

Men jeg funderer da også på, om det ikke bliver en lidt lang festival for (sådan en som) mig. Jeg mener, der er jo ikke andet en musik, ølbar og grillmad? Jeg kan selvfølgelig blive overrasket og finde at der er sket meget siden jeg sidst deltog. Der var der, hvor jeg i en brandert red på tyren og "vandt" tre fadøl og pludrede lystigt med min lokale bankrådgiver bagefter. *krummer tæer* Og ned skal man jo på et tidspunkt af sådan en rodeotyr; det beviste de blå mærker, som jeg havde glæde af i ugen efter.

Jeg ville gerne, at der også var noget kulturelt at deltage i nu. Jeg skal hverken fulde mig, dumme mig eller op foran scenen og skråle højt. Jeg vil bare tulle rundt og nyde musikken og se, hvad der ellers foregår. Vil ikke bruge krudt på det nu, men vil blive glædeligt overrasket, hvis man kan finde et sted med spændende mad, sjove desserter (gerne med IS!) og ellers interessante indslag. Vi får bare se ad. Om ikke andet støtter jeg op om det lokale initiativ :-) På Roskilde gik det i hvert fald fint at deltage som 30+ alkoholfri kvinde, - der er en del at foretage sig!




www.inthenameofu2.dk.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Nogle gange ...

39/365 Segway tourists

Benny (og co.) online