Syremeget sproglære

Jeg er faldet pladask for Styrelizeren og har måtte sluge mange højtlydte grineanfald i dag på kontoret.

Som historiefortæller er maskinen eminent - prøv bare at læse fra Kongehuset:


Som tronfølger har psykomeget Kronprinsen altid vidst, øh, at han en dag vil blive den dersens 10, dér. Lissom sidst :) Totalt syret, ik? Frederik i den dersens danske kongerække.
Og om slottene - lyder som skrevet af min nevø:

Hendes Majestæt Dronningen og Homeboy Hans "Beggah" Kongelige Højhed Prinsgemalen har psykomeget skiftende residens på de dér kongelige slotte, dér.
Gad jeg nok godt se. I vinterhalvåret har psykomeget regentparret residens på Amalienborg, øh, mens residensen i foråret og efteråret er sgu forlagt til Fredensborg Slot, dér. Og jeg genta'r: Sommeren tilbringes på Marselisborg Slot, øh, Gråsten Slot og på Kongeskibet Dannebrog, dér. For femte gang. Pis! De fleste af slottene høre historisk set til Kongehuset; men, fuck, ved Grundlovens indførelse i 1849 overgik slottene til den dersens danske stat, dér. Og jeg genta'r: Slots- og Ejendomsstyrelsen har psykomeget ansvaret for drift og vedligeholdelse af flerer af de dér kongelige slotte og haver, dér. Fuck. Nogle af slottene er sgu i kongefamiliens private eje.
Min mor fattede ikke en bjælde, da jeg sendte hende linket til hendes arbejdes hjemmeside udsat for lidt nymoderne sprogbrug, hun troede nærmest at den var blevet hacket.

Prøv selv at sætte andre hjemmesider under behandling - måske man ligefrem kan skrive hele sin blog gennem den ;-) Eij, ik' alligevel.

http://www.lodret.dk/cgi-bin/styrelizer.asp?url=[SKRIVURLHER]

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Nogle gange ...

39/365 Segway tourists

Benny (og co.) online