Midt i det, der hedder livet

Nu er der snart gået lang tid siden en opdatering på bloggen. Jeg er blevet enig med mig selv om, at jeg lige holder en lille pause, for der er opstået alvorlig sygdom i familien og mine tanker kredser selvfølgelig meget om det pt, så derfor har jeg ikke rigtig energi til at hverken blogge selv eller at følge med i andre blogs. Den energi bruges på andet lige nu.

Så, hvis jeg bare fortsætter med måske at poste et par billeder eller andet mikroblog-agtigt en gang i mellem, er det vist dét ...

Nyd foråret, solen og livet :-)

Kommentarer

  1. Hver ting til sin tid! Og det lyder bestemt ikke, som om det er blogtid p.t., Betina. Flyt du dit fokus og vend tilbage, når der er mere ro på resten. Og ... pøj pøj med det hele.

    Du må også nyde foråret m.m. ;-) .

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha', Bente - det gør jeg bestemt også. Hvert et fuglefløjt, brummen fra humlebi og solstråle.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Nogle gange ...

39/365 Segway tourists

Benny (og co.) online